Новини на Емайл:

Введіть адресу електронної пошти:

Форма входа

Ми Вконтакті:

Пошук по сайту:

Custom Search

Значення пристосування організмів до умов існування. Поведінка рослин і тварин

 

Тема: Значення пристосування організмів до умов існування. Поведінка рослин і тварин

 

BeeМета: - сформувати поняття «середовище існування», «адаптація», 
- навчати учнів розрізняти пристосувальні механізми організмів до різних умов існування,
- активізувати навчальну діяльність шляхом ігрових моментів, концентрації уваги,
- виховувати зацікавленість і повагу до світу тварин та рослин.
Обладнання: таблиці за курс ботаніки, географії, зоології, живі рослини з м’ясистими листками і колючками.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування навичок та вмінь.

Подробнее...

Розмноження тварин і рослин у природі

Тема уроку: Розмноження рослин і тварин у природі

Reproduction-of-animalsМета:
- ознайомити учнів з однією з головних властивостей організмів - розмноженням;
- сформувати поняття « стать», « запліднення», « зигота»,
- навчати розрізняти види розмноження у рослин і тварин.
Обладнання: таблиці « Вегетативне розмноження рослин», « Розмноження одноклітинних», « Будова квітки», « Бактерії».
Базові поняття і терміни: розмноження, потомство, самець, самка,
стать, статеві клітини( гамети), статеві органи, сперматозоїд, яйцеклітина, запліднення, запилення, адаптація, ареал, спори,
грибниця.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Подробнее...

Обмін речовин та енергії

 

Тема уроку. Обмін речовин і енергії

 

Metabolism-and-energyМета: - розкрити поняття « обмін речовин і енергії».
- шляхом експерименту показати перехід одного виду енергії в інший;
- активізувати мислення, сприйняття, увагу.
Обладнання: таблиця « Дихання і фотосинтез у рослин».
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Подробнее...

Дихання рослин і тванин

 

Тема. Дихання рослин і тварин

 

respiration-of-plants-and-animalsМета:
– розкрити зміст поняття « газообмін» у живих організмів, особливості
процесу дихання на клітинному рівні;
- показати значення біологічного експерименту при вивчені теми,
- виховувати зацікавленість, спостережливість.
Обладнання: таблиця « Дихальна система людини»,
« Комахи», « Земноводні», « Птахи».
Базові поняття і терміни: дихання, газообмін, аероби, анаероби,
фотосинтез, транспірація, продихи, зябра, бронхи.

Подробнее...

Живлення тварин і рослин

Тема уроку: Живлення рослин і тварин

 

nutrition-of-animalsМета: - розкрити поняття про автотрофні та гетеротрофні організми в природі;
- показати значення процесу живлення в житті живих організмів;
- навчати розрізняти автотрофні та гетеротрофні організми за характером живлення.
Обладнання: таблиці з курсу зоології, ботаніки, німі малюнки.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування навичок і вмінь.
І. Організаційний момент уроку. Гра «

«Как живешь?»

«Как живешь?»
«Как в школу идешь?»
«Как на уроке сидишь?»
« Как на переменке шалишь?»
« Как домой идешь?»
« Как радуешься жизни?»
«Так как твои дела?»

Подробнее...

ріст і розвиток організмів

development-of-plantsРіст і розвиток організмів

Мета: - сформувати в учнів поняття « ріст», «розвиток», 

- залучати учнів до розуміння біологічного експерименту;
- продовжувати розвивати вміння роботи з підручником.

Обладнання: підручник, малюнки, таблиці із зображенням рослин і тварин.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування нових вмінь та звичок.

 Хід уроку

І. Організаційний етап
ІІ. Виконання перевірочної роботи

Подробнее...

Органи тварин

 

Тема уроку. Органи тварин

 

Мета: на основі знань про органи рослин розвинути поняття «органи і системи органів у тварин», закріпити знання про функції органів та систем органів, формувати вміння роботи з атласом та таблицями.
Обладнання: таблиці з курсу зоології, атласи на партах.

Подробнее...

Практична робота №1. "Будова квіткової рослини"

 

Практична робота №1. "Будова квіткової рослини"

 

Мета: - закріпити знання учнів про будову квіткової рослини
і функції її органів,
- ознайомити з правилами поведінки під час практичної роботи.
Обладнання: гербарії квіткових рослин на партах учнів,
живі квіти в кабінеті, таблиця « Будова рослини».

Подробнее...

Органи рослин

rastenitТема уроку: Органи рослин

Мета - ознайомити учнів з будовою і функціями органів квіткової рослини, навчати учнів виконувати і оформлювати практичну роботу, розвивати вміння роботи з підручником, гербарним матеріалом, виховувати самостійність, охайність, постережливість.

Тип уроку – засвоєння нових знань, формування нових навичок і вмінь.
Хід уроку
І. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
ІІ. Організаційний момент уроку.
Вчитель. В дорогу друзі вирушаємо
І відлік часу починаємо.
Готові ви пройти зі мною шлях?
Так – так – так
Щоб легше було йти,
Робіть отак – туп -туп- туп.
А годинник буде рахувати час отак
- тік – так – тік - так – тік – так.

 

 

 

 

Подробнее...